Ewolucja w reklamie – przyczepy reklamowe.

KMPolska 25 lipca 2016 0

Skuteczna reklama lub akcje promocyjne wymagają zastosowania skutecznych narzędzi, które zagwarantują nam powodzenie całego przedsięwzięcia. Sposobów do reklamowania swoich produktów i usług jest wiele. Od poziomów naszej kreatywności zależy, co wybierzemy. Rynek oferuje szereg możliwości, także pole manewru.

Stosunkowo nowym pomysłem wykorzystywanym do promowania swojego biznesu jest reklama mobilna. Do jej wdrożenia w życie potrzebna jest solidna i niezawodna przyczepa reklamowa. Na niej umieszczany jest nośnik outdoorowy w odpowiednim formacie dopasowanym do wielkości przyczepy. Nośnik jest solidnie zamontowany na specjalnej platformie znajdującej się na przyczepie. Wybranie takiej przyczepy jest korzystne z kilku powodów. Taka opcja ma kilka zalet. Przyczepa reklamowa jest zawsze w ruchu. Oznacza to, że z treścią, która się na niej znajduje mogą zapoznać się setki lub nawet tysiące osób każdego dnia. Ich liczba jest uzależniona oczywiście od wielkości miasta, w którym używana jest reklama mobilna. Przyczepa reklamowa może na przykład zaparkować obok centrum handlowego, gdzie na pewno dostrzeże ją wielu klientów. Najczęściej jednak porusza się po wyznaczonej trasie, w określonym czasie. Przyczepy reklamowe dają możliwość dotarcia z dokładnym przekazem. Przekaz ten w razie zajścia takiej potrzeby może zostać zmieniony na życzenie klienta. Nie stanowi to żadnych problemów, nie zajmuje to także wiele czasu. Przyczepy reklamowe i reklama mobilna jeszcze bardziej przyciągają wzrok potencjalnych klientów w momencie, gdy po ulicy porusza się konwój trzech takich przyczep, które tworzą ogromną graficzną reklamę. Takie wydarzenie budzi ciekawość, ponieważ jest ona dużym zaskoczeniem. Umiejętne wykorzystanie tego efektu pozwala utrwalić przekaz w świadomości potencjalnych klientów. Przyczepy reklamowe to doskonałe wsparcie dla większych kampanii reklamowych. Są dla nich doskonałym uzupełnieniem. Rekomendowane są przy prowadzeniu wszelkiego rodzaju akcji wizerunkowych lub sprzedażowych. Najlepiej wynajmować je do akcji krótkotrwałych, ale przy tym charakteryzujący się ogromną intensywnością. Taka kampania z ich użyciem najczęściej trwa od jednego dnia do tygodnia. Na przyczepie najczęściej znajdziemy typowy billboard w klasycznym formacie. Billboardy są oświetlone, dlatego też przyczepy mogą także pracować w godzinach wieczornych i nocnych. Wykorzystuje się je więc przez 24/h, najczęściej w miejscach, gdzie nie ma dużej ilości statycznych nośników, lub gdy cena ich wynajmu jest zbyt wysoka dla przedsiębiorstwa.

Comments are closed.