Mobilne przyczepy reklamowe widoczne są od kilkunastu lat na polskich drogach, poboczach. Są sprawdzonym środkiem w dotarciu do klienta, więc ich liczba wzrasta. Pewnie często napotykasz na nie w drodze do pracy, zakupy czy w korku. Duża powierzchnia reklamowa, możliwość poruszania się z nią oraz stosunkowo niewielkie koszty sprawiają, że na stałe zagościła w branży reklamowej. Czy zastanawiałeś się kiedyś nad jej zakupem? A może wynajem jest lepszym pomysłem? Czy warto wydawać jednorazowo kilka tysięcy złotych jeśli jedna doba wydzierżawienia przyczepy reklamowhttp://przyczepyreklamowe.pl/wp-admin/post.php?post=101&action=edit&message=1ej kosztuje ok. 40 zł?
Zastanów się zanim podejmiesz decyzję
Podstawową kwestią jest odpowiedzenie sobie na pytania: jak często będę korzystał z przyczepy reklamowej? Czy mój biznes wymaga częstej zmiany oferty, promocji? Ano właśnie! Jeśli firma, którą prowadzisz potrzebuje reklamować się co najmniej kilka razy w roku lub jeśli chcesz przedstawiać klientom swoją nową ofertę za każdym razem kiedy ją zmieniasz – zakup przyczepy to najlepsze co możesz zrobić. Koszty, które wydasz na jej jednorazowy zakup zwrócą się skuteczną kampanią. Dodatkowo czerpać korzyści możesz poprzez wynajmowanie jej w czasie swoich reklamowych „przestojów”.
Zakup mobila reklamowego to świetne rozwiązanie także dla polityków, którzy zaopatrując się w jedną lub więcej przyczep mogą korzystać z nich podczas każdej swojej kampanii wyborczej. Okres wyborów to w agencjach reklamowych jeden z najgorętszych okresów. Nie rzadko można napotkać problem dla chcącego wtedy wynająć przyczepę. Posiadanie swojej to niezależność oraz reklamowanie się bez oporów czasowych.
A może tylko wynajem?
Jeśli potrzebujesz przyczepy reklamowej jedynie kilka razy w roku lub chcesz coś jednorazowo ogłosić wynajem przyczepy to trafna decyzja. Na czas krótkoterminowych kampanii reklamowych taki wynajem to świetna możliwość, z której opłaca się skorzystać. Nie użytkując przyczepy często, czy też nie mając jej gdzie ustawić w tym czasie, zakup może okazać się związaniem z niepotrzebnymi kosztami. A jakiej firmie są one potrzebne? Wynajem 40 zł/h to niski koszt w stosunku do efektu jaki przynosi wykorzystanie przyczepy reklamowej.
Kiedy zastanowisz się nad zastosowaniem przyczepy reklamowej w swoje firmie podejmij decyzję i skorzystaj z ofert, które są dostępne na rynku. Jak wiemy reklama dźwignią handlu, a bez narzędzi, które nam w tym pomogą w dzisiejszych czasach ani rusz!
Comments are closed.