Platforma reklamowa? nie tylko!

KMPolska 27 czerwca 2016 0

Platformy reklamowe to produkty, które skupiają na sobie wzrok, bowiem często bannery czy też plakaty na nich wywieszone przedstawiają obiekt reklamowany w sposób bardzo barwny, czasem dowcipy, nierzadko żartobliwy. Oczywiście zawartość samej reklamy to dopiero część sukcesu, bowiem jest tak, iż w przypadku platform reklamowych klientom sprzedawana jest również sama przyczepa.

Niezależnie od tego, jak ciekawa byłaby zawartość plakatu czy też ogłoszenia, nie zwróciłoby ono na siebie wystarczającej uwagi, gdyby nie było przedstawione na właściwej platformie. Chodzi nawet o sam kształt przyczepy. Są przecież przyczepy reklamowe w kształcie litery „A”, czasem można spotkać też proste, nieskomplikowane przyczepy „pod banner”. Znacznie rzadszymi natomiast są przyczepy w kształcie litery „C”. Tak więc można odnotować, że przyczepa w kształcie litery „C” przyciągnie więcej „par oczu”, aniżeli te proste, pospolite, nieskomplikowane.

W reklamie wszystko jest ważne, tak więc nie tylko kształt ma znaczenie. KMPolska ma tego świadomość, bowiem w ofercie firmy można znaleźć przyczepy „2 w 1”. O co chodzi? Otóż platforma reklamowa, poza wiadomym wrażeniem wizualnym powinna zwracać na siebie uwagę w sposób werbalny. Prościej mówiąc, klientów należy przyciągać nie tylko obrazem, ale i głosem. I tu KMPolska pokazuje się z bardzo dobrej strony, bowiem w swojej ofercie proponuje platformy reklamowe z nagłośnieniem bardzo donośnym i wyraźnym. To istotne, bowiem dzięki takiemu donośnemu systemowi reklama z pewnością nie przejedzie przez osiedle czy też drogę główną niezauważona. Każdy, kto tylko będzie w pobliżu zwróci uwagę na platformę, która będzie przyciągać do siebie nie tylko wizualnym efektem, ale również głośną reklamą naprowadzającą.

Co więc możemy uzyskać, polegając na usługach i produktach KMPolska? Przede wszystkim mobilną reklamę, która będzie pokazywać się ludziom w wielu miejscach na raz, skutecznie przyciągając rewelacyjnym nagłośnieniem. Czy można sobie wyobrazić skuteczniejszy marketing?

Comments are closed.